145th Street: Short Stories Wiki
Advertisement
File:Placeholder
 A Story in Three Parts Summary  
Μέρος Ι Κούκλα

Η Big Time Henson έρχεται στο σπίτι της Miss Pat για να ζητήσει χρήματα. Η Μις Πατ είναι ένας παλιός φίλος του Big Time στον οποίο αφηγείται με ανυπομονησία ιστορίες για το παρελθόν. Καθώς ο Big Time έρχεται γρήγορα ζητώντας χρήματα, τον διακόπτει με μικρές συνομιλίες και ξεκινά με μια ιστορία για μια σκλάβος που ονομάζεται Doll.Miss Pat λέει ότι αυτή η σκλάβος εργαζόταν κάτω από ένα είδος παλιού ιδιοκτήτη φυτειών και σε όλη την ιστορία ο Big Time ζητάει επανειλημμένα τα χρήματα αμέσως ή τουλάχιστον παρουσιάζει κάποιο ενδιαφέρον για να της τελειώστε γρήγορα την ιστορία.  
Η Μις Pat συνεχίζει την ιστορία της όσο ο μεγάλος χρόνος συνεχίζει να ζητάει χρήματα. Το λέει ότι η κούκλα είναι εντάξει ως σκλάβος, έως ότου ο ιδιοκτήτης της φυτείας αναγκαστεί να πουλήσει σκλάβους για να κρατήσει μακριά από το χρέος. Η Doll ικετεύει τον ιδιοκτήτη της να μην την πουλήσει ειδικά σε κάποιο μέρος μακριά από την οικογένεια και τους φίλους της και ο ιδιοκτήτης συμφώνησε. Ο Doll και άλλοι σκλάβοι που έμεναν ήταν ικανοποιημένοι, μέχρι που κατάλαβαν ότι ο πλοίαρχος τους πουλούσε τα παιδιά τους. Οι σκλάβες προσπάθησαν να σώσουν τα παιδιά τους. του αγρότη για να αγκαλιάσει τα παιδιά της για άλλη μια φορά, πριν μπορέσουν να πάνε, και η ερωμένη το επιτρέπει. Ο ρόλος του κάνει τόσο ευτυχώς. Όταν ο κερδοσκόπος θέλει να προχωρήσει γρήγορα, η ερωμένη μπαίνει στην καμπίνα του Doll για να πάρει τα παιδιά. η κυρία βρίσκει τη κούκλα που έχει σκοτώσει τα παιδιά της από το να τους πάρει μακριά.  

Η Μις Πατ δίνει χρήματα μεγάλης διάρκειας μετά την ολοκλήρωση της ιστορίας της. Η Μητέρα Πατ παρατήρησε πως το θεωρεί περίεργο ότι μπορεί μόνο να σκεφτεί ότι η κούκλα είναι χτυπημένη περισσότερο από τη κούκλα που σκοτώνει τα παιδιά της. Ο Χρόνος του χρόνου αφήνει την επικεφαλίδα της στο Sweet Jimmy.    Μέρος ΙΙ Γλυκό Jimmy Ο μεγάλος χρόνος φτάνει στο hangout του Sweet Jimmy, ένα παλιό κατάστημα ποδηλάτων που φυλάσσεται για να μην έρθει η αστυνομία. Επιτρέπεται στο εσωτερικό του και έχει λίγη μικρή ομιλία με τα παιδιά. Το Big Time στη συνέχεια κατευθύνεται στο Sweet Jimmy και του δίνει χρήματα. αποκαλύπτεται ότι ο Μεγάλος Χρόνος πληρώνει για μια σύριγγα για την ένεση ναρκωτικών σε αυτόν. Ο Χρόνος του χρόνου παίρνει ψηλά από το stuff.He γίνεται ζαλισμένος, ενώ η Sweet Jimmy μιλάει για την αδελφή της που προσπαθεί να μπει σε ένα μεγάλο κολλέγιο, αποφεύγοντας τη σχέση με τη γειτονιά του σπιτιού. Μεγάλος χρόνος κοιμάται. Ξυπνάει με τον Sweet Jimmy που του ζητάει να κάνει μια χάρη για την αδερφή του και του, για να "την συνδέσει με το S.A.T". Ο Big Time συμφωνεί και περπατάει στο σπίτι μπερδεμένος και κουρασμένος.

Μέρος ΙΙΙ Η στέγη

Η Μεγάλη Ώρα φτάνει στο σπίτι με την μητέρα του να διερωτάται πού απέμεινε όλη την εβδομάδα μακριά από το σχολείο. Ο Χρόνος του χρόνου απλά δεν αφήνει αθόρυβη απάντηση και αναρριχεί σε μια εγκατάλειψη φωτιάς ενός εγκαταλελειμμένου κτιρίου. Παρατηρεί ότι ένα μικρό αγόρι είναι στην οροφή, ανεβαίνει προς αυτόν και μαθαίνει το όνομά του είναι Benny. Έχουν μια μικρή συνομιλία για τον άλλον, και Big Time σταματά να μιλάει αισθάνεται υπνηλία.

Ξαφνικά, ακούστηκε μια τεράστια έκρηξη, και οι δύο καταλαβαίνουν ότι κάποιοι άνθρωποι κάπνιζαν κοκαΐνη σε έναν από τους ορόφους του κτιρίου που στέκονται. Αυτά τα άτομα ξεκίνησαν κατά λάθος μια μεγάλη φωτιά που καίει ολόκληρη την πλευρά του κτιρίου, την πλευρά του fire escape.Benny γίνεται φοβισμένος και ενθουσιασμένος, που αναταράσσει το κουρασμένο Big Time.Gig Time προσπαθεί η πόρτα προς την σκάλα και βρίσκει κλειδωμένη.

Ο Μεγάλος Χρόνος σχεδόν παραδίδει και παρατηρεί πως δεν με πειράζει να καεί. Η κόλαση ανεβαίνει μέχρι το επίπεδο της οροφής και ολόκληρη η πλευρά του κτιρίου κατεβαίνει. Ο Benny γίνεται ακόμα πιο πανικός προσπαθώντας να ανοίξει την πόρτα και να τρέξει προς την άλλη πλευρά, άλλο κτίριο κλαίει και κλαίει για βοήθεια. Οι φλόγες πλησιάζουν.

Ο Big Tim αποφασίζει να βοηθήσει το αγόρι αυτό και να σκαρφαλώσει στην πλευρά του κτιρίου μακριά από την εντονότερη θερμότητα. Θεωρώντας ότι οι πυροσβέστες δεν ξέρουν ακόμα για αυτή τη φωτιά, ο Big Time σκοπεύει να πάρει τον Benny στο πλάι του κτιρίου και να πηδήξει η στέγη του επόμενου κτιρίου. Ο Benny φοβάται, αλλά το δοκιμάζουν. Το Benny εκπληκτικά το κάνει με το Big Time να κρέμεται για τη ζωή του στο πλάι του rood μέχρι να μπορέσει να σηκωθεί.  
Benny γίνεται και πάλι ήρεμος, και το κάνουν στο ισόγειο για να δει πυροσβέστες να βγάζουν το blaze.Big Time εξαντληθεί και πόνος.Both από αυτούς λένε λένε ότι θα τους δουν γύρω αργότερα γύρω από την γειτονιά. Benny.He σκέφτεται επίσης πώς μπορεί να αλλάξει τη ζωή του με ένα μεγάλο ίσως.
Advertisement